Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren een standaard bedrag van € 3,95 per brievenbuspakket. Wanneer je meerdere Zoets met Liefs-pakketjes wilt verzenden naar één adres kunnen we ze via pakketpost versturen. Stuur even een mail naar hoi@zoetsmetliefs.nl met daarin je bestelling, jouw gegevens en het adres waarop het pakketje geleverd moet worden. De verzendkosten van pakketpost zijn € 6,75 tot 10 kg. 

Kan ik ook laten bezorgen via pakketpost

Wanneer je meerdere Zoets met Liefs-pakketjes wilt verzenden naar één adres kunnen we ze via pakketpost versturen. Stuur even een mail naar hoi@zoetsmetliefs.nl met daarin je bestelling, jouw gegevens en het adres waarop het pakketje geleverd moet worden. De verzendkosten van pakketpost zijn € 6,75 tot 10 kg. De betaling kan dan voldaan worden via een tikkie of overschrijving.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Als je op werkdagen voor 14.00 uur bestelt, verzenden wij dezelfde dag nog. Wij verzenden via de brievenbuspost van PostNL. Bijna altijd wordt je pakketje dan de volgende dag door de postbode in de brievenbus gedaan. Behalve op zondag en maandag, dan wordt er geen post bezorgd. Soms duurt het langer. Daarom werken we niet met een bezorgdatum, maar met een verzenddatum. Houd er rekening mee dat post altijd kan vertragen. Voor het weekend en voor speciale gelegenheden kun je het beste een dag extra nemen. 

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Nee, wij verzenden onze doosjes Zoets met liefs alleen binnen Nederland.

Wat als er iets niet in orde is met mijn ontvangen bestelling?

Neem even contact met ons op via hoi@zoetsmetliefs.nl en we kijken naar een goede oplossing!

Allergenen

Al onze producten bevatten allergenen. Informatie hierover kun je vinden bij de producten in de webshop.

Kan ik het lekkers uit mijn Zoets met Liefs-pakketje gelijk eten?

Ja, dat kan! Zeker de brownies zijn op z'n lekkerst op kamertemperatuur, maar rechtstreeks uit de koelkast zijn ze óók erg lekker!! Brownies kunnen wat zacht zijn geworden tijdens het verzenden. Leg ze zeker als het buiten wat warmer is eerst even in de koelkast.

Hoe lang kan ik het lekkers uit mijn Zoets met Liefs-pakketje bewaren?

Aan de binnenkant van de verpakking staat een tenminste-houdbaar-tot-datum vermeld. Wij verzekeren je dat het product goed is tot deze datum. Soms gaat er tijdens de verzending iets verkeerd, als de verpakking of het product beschadigd is of er raar uitziet, eet het dan niet, maar stuur ons even een mailtje op hoi@zoetsmetliefs.nl, dan lossen we dit natuurlijk op!

Hoe kan ik het lekkers uit mijn Zoets met Liefs-pakketje het beste bewaren?

Brownies kun je het beste in de koelkast bewaren.

Mag ik ook retourneren?

De producten die wij maken hebben slechts een beperkte houdbaarheid en kunnen daarom niet geretourneerd worden. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is definitief na succesvolle betaling.

Als er iets mis is, willen wij dit natuurlijk oplossen! Stuur ons even een mailtje op hoi@zoetsmetliefs.nl dan kunnen we het probleem beoordelen en een passende oplossing bieden.

Nemen jullie ook grotere bestellingen aan?

Ons bestelsysteem is erop gericht om kleine bestellingen te verwerken. Maar het is het geen probleem om een grotere bestelling te plaatsen, dat maken wij met liefde in orde. Ook maatwerk is voor ons geen probleem.
Een Zoets met Liefs-pakketje op de deurmat van al je collega’s of een bedankje voor je zakelijke relaties; er is veel mogelijk! Voor zakelijke klanten kunnen we het Zoets met Liefs-pakket personaliseren met een logo van het bedrijf en we kunnen meerdere Zoets met Liefs-pakketjes in één grotere doos verzenden. Stuur ons even een mailtje op hoi@zoetsmetliefs.nl, dan kunnen we kijken naar de mogelijkheden en jou een passende offerte bieden.